Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya..


salam 'Iduladha untuk semua sahabat. semoga pengorbanan kita yang dipayungi keikhlasan terus subur dan diterima sebagai Ibadah serta diredhai Allah dengan penuh keRahmatan-Nya. kepada yang menunaikan haji, semoga mendapat haji yang mabrur. Insya-Allah. Maaf Zahir Batin


aku sudah apply leave untuk khamis n jumaat nih skali. plan nya nak bawak anak2 ke bukit merah lake town waterpark pada khamis tu. pastu turun ipoh singgah rumah member aku kat ipoh.


then terus kan perjalanan ke Cameron Highlands pada jumaat nya. aku udah book hotel itu :D mesti sejuk amat kat atas sana musim2 ujan nih. pastu tentu ramaiiiiii manusia pasai cuti skolah n cuti perayaan nih. hmmmm nak wat cemana??

time2 perayaan camnih jek aku senang nak dapat pelepasan dari boss aku. kalau idak mati2 dia takkan approve leave aku. tabah je la kan. lagipun bebudak dah start cuti skolah dah.. anak2 dah skolah, jadik kena la berjalan time2 depa cuti skolah.

so u ols pi mana cuti skolah nih??

selamat hari raya and selamat bercuti kawan..


errr minggu depan tu, the whole week aku ada training la pulak. training kat KL pulak tu, seb baik udah cuti skolah ek. idak la jem sangat kot??

No comments:

Post a Comment