Saturday, November 13, 2010

birthday celebration..

cam biasa aku akan wat sekali celebration birthday anis adam.. untung depa lahir satu bulan yang sama cuma hari je berbeza sket. anis lahir pada 6th Nov n adam pulak 12th Nov. jadi celebrate on 13th Nov jek kat rumah mak aku :D buat kecil2lan jek, untuk famili aku jek. famili aku pun udah besar.


happy bithday sayang. lilin nya ada 18 pasai anis is 10 and adam is 8 :D


happy bithday dear anis adam, semoga menjadi anak2 soleh, bahagia selalu..


aku beli pizza skali. eh pizza cheezy tu, amat lah sodap.. pizza tu yang laku dulu.


bersama hadiah dari makteh n pakteh depa :D


ini la hadiah dari makteh n pakteh. anis dapat kotak mekap dengan cermin, sangat la dia suka. bebudak pompuan mmg suka menda2 gini ek?? adam pulak dapat scrabble. lepas bukak hadiah kami pun tak lepas kan peluang la main scrabble.


ini hadiah dari pakcik n makcik dia pulak.


anis dapat rat dari pakcik makcik..


adam pulak dapat kereta control :D

terima kasih untuk adik2 aku. pakcik makcik n pakteh makteh anis adam. juga terima kasih untuk busu, uwan n atuk :D err makngah n pakngah tak dapat join lahhh, depa sangat jauhhhh di utara sana :D

2 comments:

  1. bestnyer hadiah depa dpt...terutama kete control tu...ank2 aku kalau hadiah kena mainan...kalau bear2 ke, tak nak...

    ReplyDelete
  2. ngahhhhh dah tentu la anak2 ko takmo bear semua, depa kan yantan macho laaaaa. ekekekkeke :D

    ReplyDelete