Tuesday, November 23, 2010

cameron oh cameronn..

lepas bukit merah, jemahat tu kami ke cameron pulak. kalau gi cameron mesti tak lepas peluang gi big red strawberry farm.. sronok makan2 n bergambar kat sini.


bergambar depan cafe depa nih. makanan kat sini mahai2 lahhhhh. tapi fresh n sedap.


makan strawberry cheeze cake. sangat sedap wooo.. berebut2 anis adam makan nya :D


bunga kat sini segar2 belaka kan?? maybe sebab tak panas terik kot..


sayur pun segar2. sayur je yang murah kat sini. tapi pasai anak2 aku idak suka sangat sayur2an nih. jadi idak la membeli sangat..

aku pun pelik naper la kami suka ke sini. anak2 aku pun suka. sini bukan ada swimming pool ke, makan mahai plak tu. tapi minum teh tarik kat sini sangat sodap woooo, walau pun segelas harga nya RM3. nanti aku hupload gambar2 kat ladang teh pulak..

4 comments:

  1. Korang beria pakai baju sejuk aaaa... aku satu family pakai seluar pendek aje gi Cameron ari tu. Muahaha

    ReplyDelete
  2. wakakakakkakakkk.. bebudak nih jek yg beria nya bad.. depa kan poyo2, mencik aku nak kena beli kan depa sarung tangan segala. bukan sejuk sgt pun. aku n afz mmg pakai suar pendeks jek :D

    ReplyDelete
  3. itu tanda diaorg nak ko bawak diaorg gi negara musim sejuk tuh.... muekeke

    ReplyDelete
  4. bad.. mereka hanya boleh bermimpi :D tak kosa aku nak pi negara musim sujuk, CH sudah !!

    ReplyDelete