Wednesday, November 17, 2010

Hari Raya Qurban..

yes, hari raya qurban tahun nih kami dok kat gombak je. sebab parent in law aku wat korban kat kelantan, jauh la nak ikut. walaupun aku mmg teringin nak ke sana, tapi pasai jauh sangat tu, afzan cakap lenkali ajer.


adam ikut mak pak aku gi masjid tempat qurban di jalan kan..


afzan n adik dapat tugas memotong bahagian kepala, ramai yang memerhati kan depa berdua.


yang baju putih tu adik aku yg bongsu..


acik pulak dapat tugas melapah..


mak abah n adam la peneman mereka sampai sudah. aku, anis dan adik yg perempuan tinggai rumah jek :D kami balik rumah dalam kul 8 malam camtu, pasai esok nak bertolak pepagi buta ke bukit merah lake town.. saper nak ikut??

2 comments:

  1. Wah, nak pi berholiday kat Bukit Merah Laketown. Jeles makcik. heh heh

    ReplyDelete
  2. bad.. lepas bukit merah kami ke cameron pulak. nih baru balik nih :D

    ReplyDelete