Thursday, February 2, 2012

lampu study..

haaaa skrg nih anis dah tahun 6, nak UPSR la tahun nih. sangat banyakkkkk keje skolah dia. buat dari petang pun tak siap2 jugak. hari2 adaaaaa je kerja rumah.

kesian jugak kat dia, jadi pukul 10 malam belum tentu dapat siap kan kerja rumah dia. tapi aku udah mengantuk sgt. apa solution??


aku pasang kan lampu dinding kat dinding katil dia n dia kena sambung buat kerja rumah atas katil. sampai siap atau tertido. apa nak wat, aku memang akan memastikan dia siap kerja rumah nya tiap2 hari. tak boleh tangguh ke hari esok , sebab esok pun ada sebakul lagi kerja rumah !!


alamakkkkkk terang sgt la pulak !! dengan aku2 skali tak dapat nak tidur nih !! last2 nya kena jugak teman dia siap kan kerja rumah :D


anis, mata dah ngantuk, tapi kerja kena siap kan jugak2. oh ye, bukan kerja rumah dari cikgu sekolah je tau. dengan kerja dari cikgu2 di pusat tuisyen dan kerja dari aku !! aku belikan buku latihan n tiap hari kena buat 2 pages at least setiap buku. hadehhhh memang pengsan, tapi nak wat cemana.. nak peksa kan??

4 comments:

  1. Anis dah djh 6 dah?

    Awalnya ko tido Dot. Aku kul 12 belum tentu lelap lagi. Tapi anak aku, 9.30 wajib dah baring atas katil. xD

    ReplyDelete
  2. ha'ah anis udah darjah 6. kih3 besau dah anak dara aku ek??

    ha'ah aku tido awai, bebudak tu selagi kami tak tido, selagi tu depa pun tak tido. esok skolah pagi plak tu :D

    ReplyDelete
  3. cunnyer lampu study tu...kakak stido ke study tu...cuba ko peratikan....

    ReplyDelete
  4. dia bukan study, dia wat keje rumah jek. kekadang dia stido (study + tido) skali.. kih3 :D

    ReplyDelete