Monday, July 26, 2010

makan durian..

hmmmmm jumaat lepas, adik aku belanja makan durian. sebenar nya dia belanja anis. aku n anis memang hantu durian ekekekekekkkk :D jadik lepas anis adam balik sekolah, terus la cabut pi gombak..


antara durian yg ado.. ini semua untuk anis sorang jekk.. aku punya belah lain, takleh share nanti berebut, harus aku kalah dgn minah nih kan??


anis tengah makan durian, org lain takleh kacau dia waktu2 gini.. masa aku dah cukup bulan ngandung kan anis dulu, aku teringinnnnn sangat nak makan durian. aku rasa ada la 2 bijik durian aku belasah masa tu. dan esok nya aku tros admitted untuk melahirkan cik nurul anis nazihah nih.. aku rasa itu pasai la dia sgt minat durian :D


adam tak heran lansung dengan durian. dia dok main tepuk2 batang eskremmmmm jek skrg nih. afzan pun sama, tak suka sgt durian. pelik depa berdua nih.. ish ishhh

1 comment: