Tuesday, July 27, 2010

buku cerita :D


ini la buku cerita yang aku belikan utk anis adam tu.. dua2 cerita seremmmmm jek. aku wisau jugak kalau2 peksa nanti kuar tajuk karangan melawat ke zoo negara, harus segala macam hantu keluar kat zoo nanti. adoi laaaaaa.. dah citer genre lain depa tak minat nak baca, nak wat cemana kan??


disebab kan ari nih depa peksa, jadik malam tadik aku takde la soh depa studi. aku soh depa baca buku citer masing2 jek. konon2 nak get ready utk kertas BM pagi nih. tengok la cemana kan.. tapi baru la skrg nak baca buku nya, takkan udah cemerlang BM depa kan.. anis memang minat la baca, tak gerak2 dia :D


adam lagik dahsat.. memula nak baca tu dia ckp dia dah page 5. dalam 10 minit tu aku tanya balik, dia kata dia dah at page 29. apa lagik aku bebellll la kan, aku tau dia misti skip sini sana.. aku soh baca dari page 5 balik.. kekekekekekek :D

memacam hal si adam nih.. tabah je aku nengok kan mamat sorang tu :D

2 comments:

  1. mcm kita kecik2. Dulu gila baca buku siri bercakap dgn jin, kan?

    ReplyDelete
  2. keh3.. ko pun minat siri bercakap dgn jin tu ka?? aku kalau baca, malam tu start la takleh nak tido :D

    ReplyDelete