Friday, October 6, 2017

pinjam kan hati ku..

meh dengar lagu akak layan hari nihhh
syahdu kotttttt..

wahai angin..   bawakan awan itu pergi
kerana aku ingin melihat sang pelangi..

aku yakin dia mampu membahagia kan kau..

boleh tak janji dengan aku;
jangan tinggal kan aku ...


Penyanyi : Ayda Jebat & Adi Priyo
Judul Lagu : Pinjamkan Hatiku
Lagu & Lirik : Nurzaidi Abdul Rahman
Album: OST. Pinjamkan Hatiku
Label : Paranormal Records


ini bukan lagu cinta kita yang dulu
saat itu ku fikirkan cinta matiku
namun kini ternyatalah hatiku milik dia
bukan engkau seperti ku sangka

oh mudahnya kau lepaskan kata-kata mu
tak terpikir kah terguris perasaan ku
yang selamanya menyinta sedikitpun tak berubah
kau buang sebegitu saja

memang salah diriku, tak peduli perasaanmu
yang seharusnya tahu tak lagi dihatiku
tak layak kau miliki cinta yang suci
kan kini dan hingga selamanya

ku simpankan semua detik terindah
dalam kenangan cinta
kerna masa telah merubah jiwa
kita harus terima begini suratannya

tolong maafkan aku
mudah bagi diri mu

ku simpankan semua detik terindah
dalam kenangan cinta
kerna masa telah merubah jiwa
kita harus terima begini suratannya

kerna masa telah merubah jiwa
kita harus terima begini suratannya

ini bukan lagu cinta kita yang dulu
saat itu ku fikirkan cinta mati ku
namun kini ternyatalah hatimu milik dia
bukan aku seperti ku sangka

tolong maafkan aku
mudah bagi diri mu

macam best je cerita nya eh
jom layan 30th Nov nanti..

No comments:

Post a Comment