Saturday, August 1, 2015

lets layan lagu2 syahdu lagi..

kali ni dua2 lagu dari OST
layannnnnnn
==========================

benar cinta - ost syurga nur

terus beridiri aku dlm kegelapan
di mana ku cari
jalan cintaku
apa masih ada lagi

terus bertemu kita dlm kegelapan
di mana hendak ku berselindung
pada cinta atau hati ini

aku ingin kau merasakan nya
aku ingin kau mendengarkan nya
sukar untuk ku tinggal
kerna semua dah jadi dalam cinta

aku ingin kau mengerti lagi
aku ingin kau seperti dulu
selami hati ini
jangan biar kan aku kesorangan kasih

kembalikan cintaku dlm ketenangan
agar aku dlm dakapan mu
jangan tinggal ku sendiri
dalam cinta








di atas nama cinta - OST sejadah panjang

jejak jejak langkah ku
bagai kan lembaran waktu
apakah ku masih bisa
terus melangkah
serpihan hidup ku
kan ku bangun
di atas satu cinta



subhanallah aku mencintai nya
subhanallah aku menyayangi nya
dari ufuk timur hingga ke barat
selalu di hati ku

No comments:

Post a Comment