Friday, September 30, 2011

aktiviti harian..

gini la aktiviti harian aku.. balik dari opis, terus kejar memasak2, itu kalau time rajin la kannn.. kalau malas, pi pasar malam ke, beli lauk je ke pastu masak nasik.


malam tadik kes rajin jadik nya dapat la masak. ini ayam masak merah style kenduri, amik dari geng2 FB :D


dan kacang bonces goreng sama telo. siap dinner kami, kul 7:30 makan, kul 8 siap dinner dahhhh..


pastu pencuci mulut nya kek lapis dari pasar malam semalam. adam memang cukup suka kek lapis nih, dah separuh dia makan sorang2. ini antara alasan dia nak study lambat.. kek lapis kali nih ada 3 perisa, strawberry + horlicks + coklat, memang sodap !!


sementara anis belajar dulu dengan aku.. dia memang sangat2 rajin n takde banyak alasan. pantas je amik buku n tercongok sebelah aku. aku soh studi dok sengehhhhh2 lagik.


adam dok sebelah jugak, takleh dok jauh2 depa nih, nanti depa berangan. hmmmmm malam tadik aku takde la jadik tarzan sgt. pandai plak depa jawap soalan elok2. lega sket, kalau idak mau sakit tekak asik nak jerit + bebel kan depa berdua nih..


sementara ayah kena basuh kain, angkat kain n lipat kain. kihkihkihhhhhh..

2 comments:

  1. Mak rajin.

    Bapak rajin.

    Anak-anak pun rajin.

    Bagus bagus. :)

    Aku, malam makan kat mamak. Baju timbun aje atas sofa, nak pakai ambik. Anak aku balik tengok TV takde studi. Mak dia main tenet sepanjang malam. Sangat2 x bagus. heh heh

    ReplyDelete
  2. kihkihkihhhh bad.. kan udah inform kat situ, time2 rajin n ujung bulannnnn.. kalau time2 malas n awai bulan, kompem kat kedai mamak gak dinner kami :D kihkihkihhhhh..

    ReplyDelete