Tuesday, January 4, 2011

selamat tinggal 2010, hello 2011..


hmmmm dah 4 hari di tahun baru.. cam biasa, aku mesti ada diary baru jugak. aku memang suka tulih semua dlm diary n blog :D FB pun slalu hupdate gak.

new year hari tu aku kat jerantut, afzan wat kenduri tahlil untuk abah. :( al-fatihah..


dan akhirnya dapat aku belikan gosling untuk anis adam. sekor betina n sekor jantan, kata penjual tu laaa.. aku tak kenai pun mana satu jantan mana satu betina. pastu beli 4 ekor anak ayam. masa kicik nih mmg comei la kan?? dah besau nanti?? pengsannnnnnn.. dah besau hantar gi rumah mak aku laaaaa..

skrg nih sangat busy anis n adam tau. time tak skolah, time tu depa kena bawak kluar gosling n anak2 ayam depa, bagi makan rumput keliling rumah aku tu. kena perati kan, situ banyak anjing n kucing, harus kena ngap depa nanti.

4 comments:

  1. wah ada bela ayam..alia pulak request nak bela arnab...mak tak berapa nak suke...hik..hik

    ReplyDelete
  2. arnab, good idea gak tu ina.. kecik2 sangat la comel nya kan??

    ReplyDelete
  3. Wah! Jadik penternak lak ko tahun ni ek? Muekeke

    Selamat tahun baru DOt!

    ReplyDelete
  4. tu la bad.. harap2 penternak yang berjaya la kan?? kekekek :D

    ReplyDelete