Thursday, January 6, 2011

gosling n chick

hmmmm masuk hari nih udah 6 hari la anis adam bela gosling n chick.. sronok je depa. malam2 siap bawak masuk dalam rumah, takut depa kesejukan kat luar. ye la kicik sgt lagi.

ini beberapa gambar yang aku amik pagi tadik..


siang2 depa duduk luar rumah, atas rumput karpet akak wehhhhh.. tapi rumput tu dah panjang pun, perlukan someone to trim it. mmg effective, gosling akan makan rumput2 panjang akak tu sampai la pendekkkk. takyah nak upah bangla potong rumput lagik. aku cuma tempat kan sangkar depa yang mobile nih kat memana kawasan rumput panjang. balik keje tu, walllaaaaaaaa rumput akak udah di trim elokkkkk skali.


pagi nih aku tempat kan depa depan parking kembara tu. situ rumput nya udah panjang sket dahhh :D korang tgk la sangkar depa yg mobile itu, hasil usaha incik afzan. ekekekkekekekek jadik la ek?? janji ada tempat berteduh gitu :D

dan lagi gambar2 depa..





masa kecik nih mmg comel2 la kan? udah besar nanti siap la akuuuu.. dah la idak comei sgt, bunyi bising plak tu. kekekekekekkekkk :D tabah je la jiran2 aku tu nanti :D

2 comments:

  1. comelnyer...ko rs hayat depa takat mana tu?kui3x...

    ReplyDelete
  2. uittttt... gosling senang nak bela daaaa.. skrg udah besar dah sket, nampak kadar tumbesaran nya. lagipun anak2 aku sayang woooo dgn depa, idak la ligan depa sampai separuh nyawa.. keekekkekeek :D

    ReplyDelete