Friday, October 8, 2010

minggu ulangkaji..

yahhhh sudah tiba lagi minggu ulangkaji bebudak nih.. minggu depan (18 oct until 22 oct 2010) dah start final exam untuk SKTU, skolah anis n adam. start hari nih sampai la ke tarikh tersebut, adalah merupa kan anis adam punya minggu ulangkaji.

anak2 yang nak peksa, mak dia plak yg nervous ek?? depa start buat semua latihannnn jek. takde dah study, cuma kalau tak tau jawapan je kena tanya aku atau tengok buku nota depa semula.


adam tengah buat soalan2 sceince dia, pada dia sceince lebih senang dari maths n BM. keh3 sabau je dgn adam nih ek. adam aku soh duduk atas kerusi, pasai kalau idak kompem dia tertido punya. dia kan banyak alasan. seb baik sudah baik demam dia, memang sengaja aku rehat kan seminggu utk dia recover.


anis plak dok bawah jek, pelik depa nih cemacam gaya. gasak la janji nak studi. nih dia tgh wat latihan math. pada anis pun sceince paling senang, tapi maths dia ok la jugak. tu pasai kena wat latihan maths selalu untuk dia.

pelik la bebudak nih, aku dulu maths la subject feveret aku, depa nih lain plak minat nya. hmmmmm ikut afzan kot ek??


errrr yang nih takdak komen incik !!

No comments:

Post a Comment