Thursday, October 14, 2010

cenderamata dari EU..

hmmmmm ada member opis aku baru balik dari jalan2 seluruh Europe. sebulan dia cuti dok wat tour. kayo makcik tu wehhhh.. isnin lepas dia balik n start keje dah.


siap belikan cenderahati untuk kami member2 opis dia. aku dapat 2 fridge magnet, satu dari venice n satu dari rome. n satu kotak coklat orange. tak sempat nak tunggu 2,3 hari, settle sudah coklat2 nya anis n adam makan :D bebudak memang hantu coklat ek..

bertambah lagi koleksi fridge magnet akak, tapi yg dari jepun nya tah bila nak sampai2 ntah. kekekekekekkek :D

terima kasih zurina !! :D

6 comments:

  1. Jepun punyer jauh... bulan depan sampai kot. aku hantor thru kontena. muekeke

    ReplyDelete
  2. ekekekekekkk i love u lah bad !!! bila2 sampai pun takpe punya :D kasik penuh peti ais aku yg kicik cinonet tu..

    ReplyDelete
  3. best nyer i like fridge magnet too.

    ReplyDelete
  4. kak lina, memang sronok kumpul fridge magnets.. comei jek :D

    ReplyDelete
  5. aku ekceli nyer nak bagi korang makan kuih Doraemon sebab hari tu sibuk2 nk geder-menggeder. Hampeh rupanya. Muekeke
    Kuih Doraemon aku tu pun dah nak expire ujung bulan ni.

    ReplyDelete
  6. alamak syiok tu kuih doraemon. hmmmm takdak sapo pun reply geder2 request aku. sabau jek, memasing busy kot ek?? ari tu raya, aku ada gi rumah faizah, dia pun ada dtg rumah aku. yg lain takdak laaaa :(

    ReplyDelete