Wednesday, September 29, 2010

keje keje keje...

hmmmm nak wat cemana ek??

sabtu lepas, tgh syok2 lepak gombak skali boss sms. "please backup 2 DS projects and remove it from dolphin server." aku tgk jam dah kul 6 dah gitu.. adoi sabar jek laaaaa. dah la kalau online kat memana, VPN asik disconnect jek. kalau nak backup projek amik masa sejam dua tanpa disconnection.

jadik aku ajak la afzan berkejar ke cyberjaya kejap nak kasik settle. aku nak pegi sblom malam menjelma, serem woooo dok dlm opis sorang2 memalam gitu. selepas kena kaco kat opis lama dulu, aku memang seremmmm nak dok opis memalam lagik.

sampai opis dlm kul 7 la gitu, blom gelap lagik. tapi bila naik first floor, mak oiiiii gelap nya opisss.. masuk2 tu terus aku carik suis lampu n bukak semua lampu2 yang ado. terus on lappy n backup.


dua2 project aku run simultaneously.. aku ingat lama gak amik masa sampai 5,6 jam. skali pasai server project nih kat sini jek, jadik dalam dua jam je siap. tapi jenuh nak tunggu wehhh..


aku tundukkk jek wat keje tak verani nak angkat2 pala sgt.. walaupun dah bukak byk lampu, still lampu bahagian belah kanan tu tak dapat aku switch on. pasal switch nya dok kat tempat lain.. gelap ek??

dah siap tu, dalam kul 8 lebih, aku tutup lappy tros cabot la tunggu apo lagik. aku tutup lampu meja jek, lampu dinding semua aku tak matikan, serem la, gelap sgt nanti. pastu tros balik ke gombak semula, tido sana malam sabtu lepas.

2 comments: