Wednesday, December 8, 2010

cuti2 lagi..


wahhhh sakan aku bercuti.. malam jumaat lepas aku bertolak ke beseri perlis. sampai pagi sabtu kul 6 pagi. angah wat kenduri aqiqah anak dia yg last (alief emran).


kat sini mesti tak lepas peluang gi padang besar, pastu singgah rumah makcik aku (maklang - adik abah). pastu singgah rumah mentua angah kat alor setar, kedah.



pastu malam ahad tu bertolak balik ke KL, sampai kul 4 pagi kat gombak rumah mak. tido sana n lepak2.


pastu kul 7 gitu bertolak ke jerantut plak. sampai jerantut kul 8:30 mlm. anis adam tinggai jerantut.


malam tadi aku sampai rumah dlm kul 3 pagi. dan aku terjaga kul 9 pagi hari nih.. ekekkekekekek kul 10:45 baru masuk opis. adoi laaaa punya banyak keje. ye la isnin selasa aku cuti tapi AP countries yg lain idak cuti. memacam request ado.. adoiiii laaaaa..

2 comments:

  1. tu la kak ina.. bebudak dah skolah nih, bulih berjalan2 time cuti skolah jek.. tu yang jalan2 tu :D

    ReplyDelete