Saturday, June 5, 2010

tent ohhh tent..

anak2 aku sibuk nak tent pulakkk. skali pikir2 ok gak nak beli ek. beguna gak nanti nak bawak depa pi piknik bulih la guna. so tadik lepas amik adam dari kelas abacus dia, kami pi tesco. usha2 la memana tent yg besau2 sket, muat kami berempat.


balik tu ayah tros pasang tent baru depa. sgt besau la plak. dia tulih situ bulih muat 5 org dewasa. ekekkekekeek ye la, aku kena la kira as 2 org kan??


anis adam cam biasa la menolong gak pasang khemah nya. tolong kaco jek lebih depa berdua nih..


siap akhirnya.. kejap je pasang, senang jek. mmg convinient nak bawak piknik ke hapo ke ek. cuti2 skolah nih nak bg depa pengalaman yg adventurous sket.


last2 aku letak kat luar. depa berdua main2 dlm tu. depa nih kejap jek minat nya.. tengok la berapa lama depa nak main dlm tu. siap kipas tu ayah depa pasang. skali ujan plak, sejuk woooo depa kat luar tu. gasak kan..

2 comments:

  1. bestnyer khemah dier...nanti amier ngan apip pun nk join neh...

    ReplyDelete
  2. bulih.. mesti bulih.. alip pun bulih join punya :D

    ReplyDelete